CINTA ABADI DECO GALLERY

CINTA ABADI DECO GALLERY
inspire ur style of living

Wednesday, April 22, 2009

utusan dari meja makan blogger...

assalamualaikum kepada semua pelawat-pelawat blog ini. mula nyer aku nak perkenal kan diri aku...korang leh panggil aku sarjent . tujuan aku membuka blog ini mestilah untuk berniaga tapi aku juga ingin berkongsi pengalaman aku berniaga sebagai peniaga jalanan atau lebih de kenali sebagai peniga kaki lima. aku mula berniaga sekitar 4 tahun lepas..setelah aku dan isteri nekad berhenti kerja untuk memulakan perniagaan sendiri. selama 4 tahun pelbagai rintangan, dugaan dan pengalaman di alami. alhamdulliah kami dapat bertahan. cara aki berniaga senang...berkopsepkan decoration rumah, aku merata mencari barang-barang yg unik dan sesuai untuk di jadikan deco. tempat aku berniaga bukan lah shopping complex 5 bintang, cuma di kaki lima, lobi-lobi pejabat dan downtown. bagi aku senang ikhlas dan jujur..ambik keuntungan tak melampau dan bagi customer aku...nak beli beli tak nak aku tak marah pun...cuma jangan kondem barang aku jual sudah...kini aku mula berjinak dengan tender, kontrak supplier dan berniaga dalam blog. harap dapat sambutan.

bagi semua customer aku...terima kasih atas dorongan, support dan berurusniaga dengan aku.

sekian terima kasih.....may the force with u..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails